top of page

Claiming my blog on Wix!

Ik ben verder aan het zoeken/leren over bloggen, en één van de zaken die ik momenteel leer, is hoe ik meer lezers kan krijgen door op verschillende platformen deze site te linken.

Bloglovin' is een handige tool waarmee je meerdere blogs van verschillende personen op 1 feed kan krijgen. Ze hebben uiteraard ook een erg handige, gratis app die je terug vindt in je App Store.


Bij deze is dit mijn officiële eerste test tot linken (fingers crossed dat het lukt!):



Alle andere tips zijn heel zeker welkom!


IMG_2962 (1) (1).jpg

Hoi en welkom!

Het wordt ons allemaal verteld:

"leef je leven ten volle".

 

Ik ben bezig om precies dat te doen.

 

Bij De Wildernis van Ines kan ik mijn "ei" kwijt en kan ik mijn lezers een indruk geven van wat me inspireert in deze - tja - wilde wereld.

 

Dus ga er lekker voor zitten en lees rustig verder. 

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page