top of page

Een dagje weg met een nieuwe bakfiets en de pepe mee!

We beginnen deze post direct met een reuzeleuke foto van DE ELEKTRISCHE BAKFIETS, een Vogue Carry 3, samen met een linkje waar je deze driewieler en de tweewieler-variant kan gaan proberen/kopen: Cool Electro Cycles



Enkele weken geleden ontving ik een DM via Instagram van een reclamebureau. Of ik zo es geen zin had om een dagje erop uit te trekken met een elektrische fiets van hun klant, in ruil voor wat leuke beeldjes op social media? Dat moesten ze me geen twee keer vragen!

Cool Electro Cycles voorzag een gloednieuwe (!) elektrische bakfiets die ik 's ochtends mocht halen en dus es mocht meenemen op fietsavontuur doorheen Kortrijk, Kuurne, Lendelede, Sint-Eloois-Winkel tot Ledegem en terug.


Ik geef toe: de eerste meters wegrijden van de winkel - wat een avontuur die begon!

Het lijkt best wel een groot gevaarte om mee te rijden, en eerlijk? Dat was het ook die eerste secondes.

Maar ik beloof je: je hebt het vlug beet!


Zelfs de steile Groeningebrug in Kortrijk lukte in 1-2-3.


Nu ja, in stand 4 want anders moest ik zelf wel heel hard trappen ;-)


Deze bakfiets rijdt echt wel vlot eenmaal je enkele trappen doet en soepel ondanks de grootte (ik had dit dus ook niet verwacht!) en je kindje die erin zit?


Die vindt het fantastisch!


Nadat we pepe, met zijn fiets en camera klaar, in Kuurne waren gaan ophalen, reden we op ons gemak een goede 30 kilometer om en rond de Leiestreek. Kleine wegen en bochten, ... alles lukte vlot.

Mijn zoontje genoot zo hard van alles wat rond hem te zien was. Uiteraard: de volle picknickzak met allerlei snacks waren zeker ook leuk meegenomen gedurende het ritje en bij de lunchpauze in een lokale open weide.



Zoals beloofd, plaatste ik rond de middag de eerste post op social media. Goed nadenken over wat het best zou aanslaan bij mijn volgers - Wel, Sibren dacht er duidelijk het zijne van. :-)


Extra shoutout en dankjewel aan de Pepe die fotograaf van dienst was!




Rond 17u30 reden we terug Kortrijk binnen en leverden we de fiets terug in bij Cool Electro Cycles, met 45 nieuwe kilometers op de tellen.


Eindoordeel: zou ik dit zelf kopen?


Mocht ik de ruimte hebben om een bakfiets kwijt te kunnen, ik zou de aankoop toch serieus overwegen.

Het is een waardige vervanger voor een auto - al zeker als je die auto voornamelijk gebruikt voor stadsritjes, crèche-, of schoolstops en lokale ritjes.

Regen of slecht weer in het algemeen zal je ook niet tegenhouden om je kroost te vervoeren, want zoals je ziet: je kindje(s) zit(ten) helemaal veilig , beschermd van wind en nattigheid.

Bij mooi weer kan je dit er vlot afhalen en à volonté genieten van de zon op je snoet!


Dit was een leuke dag, samen met pepe rond eigen streek waar we ons hoofd en hart vulden vol nieuwe herinneringen!

Bedankt!


IMG_2962 (1) (1).jpg

Hoi en welkom!

Het wordt ons allemaal verteld:

"leef je leven ten volle".

 

Ik ben bezig om precies dat te doen.

 

Bij De Wildernis van Ines kan ik mijn "ei" kwijt en kan ik mijn lezers een indruk geven van wat me inspireert in deze - tja - wilde wereld.

 

Dus ga er lekker voor zitten en lees rustig verder. 

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page