top of page

Starten met een cliché

Zoals bij iedere blog, dient de blogster haarzelf voor te stellen. De bedoeling is dat ik hiermee voldoende je interesse wek zodanig dat je zeker verder leest.


Daarom alvast 1 verrassingsfeitje om die aandacht vast te grijpen:


Glenn en ik spelen geen Tetris meer. Iemand - en het was niet ik - kon niet zo goed meer tegen het feit dat HIJ het spel continu verloor. Ik ben bij gevolg dan ook de persoon die de winkelzakken het meest efficient vult en de vaatwasser op de juiste manier inlaadt.



We proberen onze zoon op een open, zelfstandige wijze te laten groeien, de wereld laten beleven en hem zaken laten uittesten - met af en toe eens een extra portie drama want wisten jullie niet dat een peuter alles kan, alles wil en alles probeert maar oh wee als de wereld niet doet wat hij vraagt ...

Onze leuke, schattige, soms koppige maar zo'n tof pateetje van een zoon!


Wij als koppel


“I realized I was thinking of you, and I began to wonder how long you'd been on my mind. Then it occurred to me: since I met you, you've never left"

Eerst kennissen, via via. Vervolgens vrienden - dan geschiedenis-buddies die samen af en toe es een museumuitstap deden. Daarna, na enkele jaren, beiden single en plots, toch een kus ineens.


Een 6-tal jaar later, meerdere reizen en véél daguitstappen, wat discussies en soms domme ruzies maar ook een prachtzoon later: we blijven samen ervoor gaan! Op naar meer zien, naar meer leren en naar meer ontdekken!



IMG_2962 (1) (1).jpg

Hoi en welkom!

Het wordt ons allemaal verteld:

"leef je leven ten volle".

 

Ik ben bezig om precies dat te doen.

 

Bij De Wildernis van Ines kan ik mijn "ei" kwijt en kan ik mijn lezers een indruk geven van wat me inspireert in deze - tja - wilde wereld.

 

Dus ga er lekker voor zitten en lees rustig verder. 

Let the posts
come to you.

Thanks for submitting!

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
bottom of page